נערת ליווי קטיה השכנה הצעירה שלי

אני טיפוס שאף פעם לא היה מסתכל הצידה. במשך שנים אשתי מתעללת בי, לא שוכבת איתי, לא מסתכלת עליי, לא מחמיאה לי, מתעסקת רק בעצמו ובחברות שלה. נהייתי אדם כבוי. הולך לעבודה, חוזר הביתה רואה קצת טלוויזיה והולך לישון. ולמחרת – אותו דבר. כל יום נראה כמו היום הקודם. 

ואז הגיעה קטיה….

יום בהיר אחד משפחה חדשה הגיעה לגור בבניין שלנו. זוג צעיר עם תינוק. שניהם היו רוסים נאים מאוד בסביבות גילאי ה-30 לחייהם.

מהרגע הראשון שראיתי את קטיה הרגשתי שהיא לא סתם שכנה אלא נערות ליווי במרכז , השתגעתי ממנה. היא הייתה מחרפנת אותי. היה לה שיער בלונדיני ארוך מאוד מהסוג שכבר לא רואים כל כך על בחורות, טבעי וחלק, ועם קימורים סקסיים מהממים. היה לי ברור שהיא בכלל לא תסתכל עלי. מה לאלילה המוזהבת, היפיפייה והשזופה הזאת, ולי גבר בן 40 ממורמר, כבוי, בלי טיפה אחת של שמחת חיים.

המציאות היא לפעמים סרט פורנו

אבל אתם יודעים איך אומרים, המציאות עולה על כל דמיון ויום אחד, בזמן שאני יושב באוטו ומתלבט אם לעלות הביתה או ללכת לירות לעצמי כדור בראש, פתאום קטיה ירדה עם הכלבה שלהם. היא עמדה ליד האוטו שלי ופשוט נעמדה עם מבט מגרה ומפתה שהפך לי את הקרביים.

הסקס הכי רותח שהיה לי בחיים

למה אתה לא עולה הביתה, היא שאלה אותי. הסתכלתי עליה. אמרתי לה קטיה, אם אחת כמוך הייתה מחכה לי בבית, לא רק שהייתי עולה מייד הביתה אני בכלל לא הייתי יוצא לעבודה. היא חייכה וקלטתי שיש לה גומת חן סקסית. אני מוכנה להיות האישה שמחכה לך בבית, היא אמרה לי. אם אתה רוצה אפשר לעלות אליי הביתה עכשיו. 

גם אם זו עקיצה, אני הולך על זה

ברגע הראשון חשבתי שזו עקיצה. אני אעלה אליה הביתה והיא תשדוד אותי ואחר כך תהרוג אותי. אבל לא יכולתי להתאפק ולא יכולתי לחשוב בבהירות. עלינו אליה הביתה, וכמו בחלום היא התפשטה וחשפה גוף מושלם כמו שאתה רואה לפעמים בסרטים, כשיש לך מזל. בהיתי בה והיא אמרה לי אהרון, תיגע בי. למה אתה מחכה? הושטתי יד לגעת בה, כולי רועד. לא האמנתי למה שאני מרגיש. לא האמנתי לתחושה שהיד שלי, של אהרון, נוגעת בעור חלק ובריא של בחורה משגעת, צעירה ושמחה. עד אז אף פעם לא בגדתי באשתי וגם אם הייתי רוצה אני לא חושב שמישהי הייתה בכלל מסכימה לשתף איתי פעולה. אבל באותו רגע הייתי מישהו אחר. תפסתי לה את הכתפיים, השכבתי אותה על המיטה בחדר שינה שלה, הורדתי לה את המכנסיים בתנועה אחת חדה וחזרתי אליה כמו שבחיים לא חזרתי לנפש חיה. היא הייתה רטובה בצורה שהחמיאה לי בטירוף, גנחה וצעקה בצורה שעד אז חשבתי שיש רק בסרטי פורנו.

נשארתי עם הכמיהה….

אחרי שהיא הכירה לי את גן העדן, הם עברו דירה, לעולם לא אשכח את קטיה נערת ליווי חשבתי הרבה למה היא שכבה אתי. אולי היא ריחמה עלי. אולי נמשכה אלי. אולי דמיינתי אותה בכלל. בכל אופן, זה הסיפור שלי עם השכנה הצעירה שלי קטיה נערת ליווי . וחבל שהוא נגמר ….